Jag och mina barn på resande fot i livet

En ny dag som jag hoppas blir bättre än igår

Publicerad 2008-01-03 10:22:43 i Allmänt,

Jag och min dotter sov verkligen länge i morse, vakande 08:30 :-D, jag har sovit skit dåligt i natt.

Som sagt gårdagen blev bara pankaka men nu måste jag rycka upp mig och se framåt..

När vi tiittade ut i morse så "SNÖÖÖÖ, OCH MYCKET SNÖ" så i dag blir det pulka och snögubbedags...
Snö utanför fönstret bild 2

Det har nog kommit 1 dm i natt, så underbart och ljust.

Nä hepp dags att slänga ut datorn och åka pulka, ha en underbar vinterdag alla!

Kommentarer

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-03 10:31:19

Kul! Jag hänger på...
Vad är dina mål då?

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-03 13:19:01

Varför vart gårdagen skit ?? Svara du bara på om du vill såklart:) Annars överlever jag det med:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela