Jag och mina barn på resande fot i livet

Båten har bytt skepnad

Publicerad 2007-05-07 09:34:03 i Båten,

Hej alla glada!
Nu börjar det ta fart med båten igen :-) äntligen!
Efter lite slipande och målande så har nu båten bytt färg, jag är mycket nöjd faktiskt!
image78
Bilden efter att jag har slipat lite rost, men det blir bara bättre!
image80
Så där ja nu är rostskydds färgen på, och nu bilden som vi alla väntat på.....
image81
Ta taaa vilken skillnad va!, för att verkligen visualisera så har jag också en bil som visar de olika färgerna.
image82
Självklart så är den anda sidan oxå klar men bilen kommer kanske senare!

Hade´
Matte

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela