Jag och mina barn på resande fot i livet

Nyårsafton och allt vad det innebär

Publicerad 2007-12-31 09:32:51 i Allmänt,

Så var det dags att sumera året!

......................................


ää varför skall man se bakåt.... det är andra som gör det bättre än jag så se framåt i stället :-D
Detta året skall jag försöka leva ut och bara göra det som jag verkligen känner för att göra med mina barn och mitt liv!

5-10 kilo skulle också kunna vara bra att få bort så att man kan se någorlunda bra ut på Göta kanal i sommar :-D
Dagens tema är  "hur lever man ut nyårsafton utan att inte ha planerat kvällen"
Kommer i alla fall att tillbringa kvällen med kompisen Jocke så vi brukar alltid hitta på något roligt....

Det är bra med bra kompisar som man kan vara sig själv med...

Gott nytt år om jag inte skriver mera i dag på er alla vänner och nära och kära!

Kommentarer

Postat av: Annsingen

Publicerad 2007-12-31 09:39:10

Mmmm "mina" 2 barn är också vart annat år..i år är det min tur!! :))
Japp mammsens trygga famn får det bli:))eller...där eller han
ju inte vilja vara...men hemma iallafall:))

Postat av: Annsingen

Publicerad 2007-12-31 09:43:06

Jamen precis...andra kan slösa så kan jag titta:)))

Postat av: Annsingen

Publicerad 2007-12-31 09:54:14

Tänker en nyårstanke till dej på tolvslaget...menar om du känner att det är något som pirrar i hjärnan är det bara min nyårstanke som försöker tränga sej igenom:))

Postat av: Annika

Publicerad 2007-12-31 09:56:51

Håller med, varför se bakåt när man kan se framåt.
Gott Nytt År!

Postat av: Annsingen

Publicerad 2007-12-31 10:07:44

Kanske är en kombination av skumpan och tanken:)))
Vad blir det under dagen då...?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela