Jag och mina barn på resande fot i livet

Lördag

Publicerad 2009-10-10 09:06:48 i Allmänt,

Dagens vikt: -0.6
Total viktminskning: -2.0
Antal dagar sedan start: 6
Mående status: Bra!

Middagen i går kväll var mycket trevlig och maten som jag gjorde blev mycket lyckad, den godaste coleslaw hittils. Fredagen avslutade med chip och dipp framför idol.
Lyckades att motionera ca 5 km igår, gud vad jag e bra :-D och jag märker att min kost samt motion ger resultat.

Idag är det fullt schema som gäller, ridning, båtvisning sedan till en kompis på middag med barnen.

I morse var det verkligen kallt ut, burr frost så lång ögat kan nå.

Det här håller inte dags att fixa hemmet.

Kommentarer

Postat av: Patrik

Publicerad 2009-10-10 21:40:28

Det var riktigt trevligt att träffas igen. Hoppas att vi snart kan komma ner och se hur ni har det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela