Jag och mina barn på resande fot i livet

Frid

Publicerad 2009-12-01 12:36:58 i Allmänt,

Är det enda man begär......
Äntligen skall det bli kallt enligt metrologerna men man vet som sagt var inte, det kom lite snö på jobbet idag och men eftersom det är varmt ute så sa det bara swisch så var det borta.

Ja jul ja, för mig är det lika med presenter (det mysiga får man ta i nästa liv, förutom med barnen), måste ta mig i kragen och handla lite, får se när det blir troligtvis nästa helg.
För mig innebär julstök att planera maten och baket till Jul och det är precis vad som skall göras denna vecka, A och jag diskuterar lite om vad vi vill ha och på fredag blir det med K & Ad så man tar input från alla, mammsen är det redan klart med.

Känner att jag måste träna mer.... har ett begär som inte är av denna värld med det fungerar inte nu eftersom det är som det är, det får bli mina power walks så länge.

Torsdag blir det Julgala med Julbord på Globen om jag inte är helt felunderrättad, det skall blir helt suveränt, ser fram imot detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela