Jag och mina barn på resande fot i livet

Lördag kväll

Publicerad 2008-01-19 19:54:50 i Allmänt,

Måste ha bra han om blommor, kolla in julblomman som fortfarande lever!
Julblomma
Den ser ju ut som jag köpte den igår.. Mamma har alltid sagt att jag har gröna fingrar, tycker verkligen om växter.

Gjorde mysigt för barnen och mig till middagen med tända ljus..
Stämmning i köket

MIddag för barnen blev blodpudding inte inte mycket till mysig lördagsmat kanske ni tycker men min barn hade faktiskt beställt denna måltid så det så!

Själv så tänkte jag på -10 kilos klubben och gjorde mig en sallad med följande saker!

Sallad
Oliver med kärnor i vitlöksmarinad
Oliver utan kärnor
Lök
Gura
Tomat
fetaost
Lök
Ägg
Tomat lite olivolja och sallt/peppar på!
Mumma

Har faktiskt kännt att min diet har gett resultat, brallorna hänger på mig :-D så jag kanske har en rimlig chans att se bra ut kroppslig i sommar :-D

Så vad blev det för er denna lördagskväll?

Kommentarer

Postat av: Fridah

Publicerad 2008-01-19 20:09:35

söta bilder :)

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-19 20:20:37

Nu har vi sorg...Vickans hamster ahr dött .. imin hand..Hon är så ledsen lillgumman...och är hon lessen är jag lessen..

Postat av: Fridah

Publicerad 2008-01-19 23:04:40

** fiilmen (national Treasure) var himlans bra, jättespännande, :)

Postat av: Fridah

Publicerad 2008-01-20 00:05:45

**aabsolut, gör de, väldigt bra :) natti

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-20 06:34:19

God morgon min vän!
Ja det var en tung kväll och natt..
Kvälle satt jag med henne hela tidewn och vi pratade om död,minnen vi har med lilla my och grät..
Natten sov jag med henne...Lillgumman inte lätt..
Tack för att du brydde dej!
KRAM

Postat av: Ulla

Publicerad 2008-01-20 08:16:21

Tända ljus skapar stämning vad man än äter. Min son beställer gärna Spenatsoppa med ägghalvor om han får bestämma. Grattis till att byxorna att hänger *L* Jag har varit duktig på promenadfronten i nu två veckor. Jag har väl inte gått ner något nämnvärt, men jag tycker att hullet känns lite fastare och det är värt mycket för mig. Ha en go söndag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela