Jag och mina barn på resande fot i livet

Idyll

Publicerad 2008-01-03 17:27:49 i Allmänt,

Min tillflykts plats när det känns tungt är landet och landet ligger i skärgården, asså denna plats kommer jag att flytta till när barnen är större i alla fall yngsta barnet. Min själ bankar för skärgården och det har den alltid gjort och kommer alltid att göra det!

Så ni kan ju förstå att jag längtar, tog lite bilder från landet med den nykomna snön och isfritt på sjön!
Landet 1Landet 2
Vattnet var så klart att man kunde se jättedjup!
Alexandra och jag lekte i snön och letade efter en pulka men tyvärr åkte den till tippen när jag flyttade i somras :-(
Men vi beslöt oss för att åka till Waxholm och fika så det gjorde vi!, sen bar det av att köpa pulka som vi senare gjorde och självklart blev det mycket med pulka åkning...

Hoppas att det var flera som var ute i detta fina vinterväder, dock lite blåsigt bara.

Kommentarer

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-03 18:02:50

Underbara bilder! Här har varit snöstorm så någon utelek har jag inte bedrivit..Sonen däremot har spelat hockey
hela dagen...

Postat av: Titti

Publicerad 2008-01-03 20:07:40

Härliga bilder! Ni ser ut att ha mer snö än oss! Orättvist, men härligt för er!

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-03 20:13:57

Hm..men
vilken kille sedan:)
Okej..ta det när du käner du vill om du vill vännen.
Mja är jag deppig så deppar jag med musik oftast...blir lite tystlåten ..
KRAM!

Postat av: Denise

Publicerad 2008-01-03 20:45:26

Ja, jag antar att du har rätt. Men allt är så nytt. Från en dag till en annan så räknas man helt plötsligt som ensamstående - det är ganska svårt att hantera. Det blir nästan för mycket information på en gång! :-/

Postat av: Ulla

Publicerad 2008-01-06 11:38:55

Jag var inte ute igår, men idag har jag varit och skottat snö och även tagit några vinterfoton också. Ha en bra dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela