Jag och mina barn på resande fot i livet

Tiden bara går!!!

Publicerad 2008-04-25 19:32:53 i Allmänt,

Och inte har jag uppdaterat bloggen som jag lovade :-(... tyvärr så händer det ganska mycket i mitt liv just nu!!!
Mycket båt, mc, hem, deklaration och jobb tar tyärr övehanden över mitt liv just nu!
Båten har jag kommit jätte långt med och det har blivit en hel del bilder skall jag lägga ut efter denna helg... (har ni hört den förut)

ÅÅÅå så underbart väder så man vil verkligen inte häcka framför burken vill bara var ute...

Hoppas ni alla kommer att ha en underbar helg det skall jag och barnen ha!!!

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2008-04-25 21:19:38

Hallå där jag ska FÖRSÖKA ha en bra helg, trots att deklarationen förmörkar min tillvaro just nu. Men... det löser sig nog i sista minuten. Det brukar det göra :-) Ha en riktigt skön helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela