Jag och mina barn på resande fot i livet

Då är det en ny arbetsvecka :-)

Publicerad 2011-07-11 09:48:24 i Allmänt,

Helgen har varit underbar, löpning både på fredag och söndag, grundkonditionen verkar finnas där i alla fall, måste bara ta mig i kragen och se till att verkligen komma ut varje dag... sååååå tråkigt bara......

Låg typ hela dagen på landet "stora badet" och solade och badade så underbart dock utan min älskade barn bara.

Var till den upphetsande butiken "biltema" igår och inhandlade lysrörsarmatur. Har konstaterat att det tar för mycket tid i anspråk med att felsöka de 3st som är trasiga, då är det enklare att ta nätdelen från den nya och modifiera den i den gamla :-)

Tok lugnt ute på vägarna idag..... nu äntligen har de flesta tagit semester och då är det kanonskön att jobba..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela